Str8 Boys 69
45%
MORE INFO
Sign Up or Login now to post a comment!
COMMENTS
BisexualLad 5 months ago
Wow, I have been wanting to see this video for these two guys for a year now! Thank you so much!
0
wesch72 5 months ago
straight boys???? hahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!
0
MichHotRod 5 months ago
straight boys like gay sex
0
hindot98 6 months ago
plz put5 d full scene
0
AlphaDong 6 months ago
Straight? Maybe when the camera is off! LOL
0
bj1021 6 months ago
stupid eveyone saw it now lolz yall suck the dick to good to be gay.
0
StephanB 6 months ago
Even str8 guys love a blowjob!!!
0
Postiepete 6 months ago
I am getting the feeling that these STR8 guys are gay anyway....but its good to watch, maybe they are in denial.!!!!!!!
0
tb1257 6 months ago
straight boys always suck cock and 69 in front of a camera for a couple of hundred bucks. after all they promised no one was gonna see the film.
0
josh334 6 months ago
that skinny hot fat cocked boys got a hot fat cock and his cock love to get sucked wile he sucking curve
0
sanjuchenn 6 months ago
my cock got erected....
0
TBOwi 6 months ago
Who cares str8 or not...As with all porn its the fantasy....If you dont like it dont watch it...Dang... Str8BoyLover22 keep posting...I love your vids...
0
adoredboi 6 months ago
blonde guy is DEFINITLY gay, camera man didn t even ask him to suck it the second time, he just dove right down there :P
0
Danielr305 6 months ago
I agree with ronnie above but I think the bleached blond guy is bi and was hungery for it lol. Also I think the dark blond guy is going that way too in the industry but not there yet. what hot guys though
0
skitso 6 months ago
immm pretty sure they both are gay but they suck at givein head >_>
0
RonnieWF39 6 months ago
Dude they are so gay! They or moaning while sucking a dick,plus the blonde is a fem?
0
sexy_cock 6 months ago
mmmm...the brunette is HAWT!! and plus, these guys are NOT gay!! :P
0
jperiod 6 months ago
How gay does str8 get? Ain t foolin' nobody!
0
RonnieWF39 6 months ago
Two straight boys my ass, those guys know how to suck cock and liked it.
0